Helgens mat och träning..

Ja, jag ska väl inte gå närmre in på det där med maten.. haha..
Jag har unnat mig det mesta i helgen vill jag lova. Men vad mycket roligare det varit att få äta massa smaskig thaimat, pizza och godis när man vart strängt förbjuden att närma sig det på hela veckan!! :D

Men nu är det vardag igen och med det kommer den stränga kosten. Dock inte lika sträng som förra veckan. Jag ska inte utesluta ris, pasta och potatis helt.. Det funkar nämligen inte så jättebra när man har långa dagar i skolan och lite tid till att laga och planera matlådor. Men däremot ska jag hålla mig strikt ifrån allt vad godsaker och småätande heter! Och det ser jag faktiskt fram emot. :) Nu har man ett mål igen liksom, att klara sig fram till nästa helg. :)

Sen var det ju det här med träningen.. och det går faktiskt jättebra! Jag har rört på mig varje dag från den första januari, alltså 12 dagar på raken nu, och fler ska det bli!

I lördags blev det en liten cykeltur och sen en 15-minuters promenad hem från tåget kl 04 på morgonen ;)
I söndags tog jag en power-walk till thai-restaurangen och tillbaka, sammanlagt 30 minuter.
Och idag har jag power-walkat hem från stan, fast det gick en buss exakt samtidigt :)

Bra så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0