Idag har jag varit flitig som få

Ooo ja. Jag har vart i Göteborg och pluggat med jenny igen. Kanske värt att göra detta till en måndags-tradition? Det är sjukt va ambitiös jag blir när jag kommer innanför Chalmers portar..haha.. känner lite press kanske.. ? :P fast jag är den som mest av alla där driver med mitt katastofala sinne för matematik.. :P

Imorgon är det första skoldagen. Igen. För det kändes ju faktiskt som att det var det förra veckan, då jag inte hade varit i skolan på typ tre veckor. Men imorgon drar det igång på riktigt. Kursen "arbetsrätt" står för dörren.. Nått med lite juridiska inslag tror jag bestämt, har knappt kollat upp det ännu :P Men den kan nog bli lite intressant! Om inte annat så ska de bli för jäkla skönt att läsa en mer teoretisk kurs nu efter att ha haft så mycket matte och bokföring och projektarbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0