Mat/träningsdagbok 7 januari

Träning
15 min promenad

Mat
Kl. 11.00 - 3 dl filmjölk med 1/2 dl musli och 1 liten skivad banan.
Kl. 15.30 - 1 proviva fruktshot och 1 banan.
Kl. 18.15 - 1 yalla drickyoghurt 350 ml och 1/2 klase vindruvor.
Kl. 21.00 - 1 tallrik kycklingsallad (salladskyckling, majs, tomat, gurka, sallad, fetaost och thousand island - dressing). Vatten att dricka.

Dagens kommentar
Nästan inga kolhydrater! :) Kycklingsalladen hade behövts mitt på dagen istället för sent på kvällen.

Ja...schemat hölls inte idag heller.. inte bra! Men idag har jag sjukt giltiga bortförklaringar :P
för det första drog redovisningen ut på tiden.. och jag hade inte med någon matlåda utan köpte med mig ytterligare ett mellanmål som intogs på bussen på vägen hem. Jag hade verkligen behövt ordentlig mat mitt på dagen! Var jättetrött och hungrig efter lektionens slut...men det hade ändå inte funnits riktigt bra med tid för att hinna äta i pauserna.. de var typ bara fem minuter långa.

Sen var det en grej till! Jag kunde inte gå på någon promenad (förutom vägen till och från bussen). Det var total isgata överallt och att ta sig fram var i stort sett omöjligt. Dock räknar jag med de 15 minuternas kämpande för att ta mig till och från bussen, som motion. Det var sjukt jobbigt att undvika att fara omkull!

Nu ligger jag dock hela 30 minuter efter i träningsschemat. Och 30 minuters motion om dagen var ju minimum.... =/ Är det mindre isgata imorgon blir det en riktig långpromenad!! Annars får det bli spinningcykeln här hemma, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0