Mat/träningsdagbok 9 januari

Träning
25 minuters gympass. 15 minuters promenad.

Mat
Kl. 11.30 - 3 dl filmjölk med 1/2 dl musli.
Kl. 16.00 - Wokad kyckling och grönsaker (broccoli, minimajs, vattenkastanj, morot) i en röra gjord på yoghurt och sweet chili sås. Till detta, grönsallad och gurka. Vatten att dricka.
Kl. 18.30 - 2 st. finn crisp multigrain med kalkonpastrami och gurka.

Dagens kommentar
Lite träningsvärk sen gårdagens promenad faktiskt :)

Yes!! Och härmed är min LCHF-vecka officiellt över! :D
Har vart en riktigt lyckad vecka över lag tycker jag. Visst, har väl inte riktigt uteslutet så mycket kolhydrater som jag hade tänkt, men däremot: INGET SMÅÄTANDE! det är ju helt fantastiskt.. jag som i vanliga fall springer i skafferiet tätt som oftast när jag är hemma..haha :D Och nu har jag en bra grund att utgå ifrån när jag kör denna kost nästa gång.. vilket blir antingen nästa vecka eller veckan därpå.

Dessutom har jag kommit in i en riktig super-rutin med det här med promenaderna! Det är så himla skönt o komma ut en gång om dan o röra på sig. Och som sagt, 30 minuters träning om dagen är det ju inte slut med bara för att jag inte kör LCHF längre, utan det är ju nyårslöftet att jag ska upprätthålla detta januari ut. Minst.

Idag blev det som ni kan se ovan, ett gympass på 25 minuter. Detta gör jag superenkelt hemma, eftersom vi har en träningsbänk och alla möjliga vikter. Men här behövs lite mer motivation än att gå ut på en promenad... Men iaf, hur jag tränar hemma har jag tänkt lägga in ett inlägg om någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0