Nyårslöfte nr 3...

ja de va ju just de här med att plugga mer och sköta skolan bättre..

Kom nyss hem från Göteborg.. Har suttit med jenny uppe på chalmers och pluggat ekonomistyrning...har inte gått så bra i den kursen för mig.. tentan va idag... jag va inte där.. de talar väl för sig själv... haha :P

Iaf, hösten vart lite seg för mig.. va mest inställd på att festa och ha roligt.. och det gick ju ut över skolan. Hade två kurser parallellt sista perioden, projektledning och ekonomistyrning. Projektledningen har gått riktigt bra, vi har vart i grupper och jobbat med projekt åt ett företag hela hösten och nu är det redovisning på onsdag så imorn ska vi ses i skolan o förebereda oss..

Men ekonomistyrningen ja.. har vart på max 1 tredjedel av alla lektioner och inte pluggat mer än sammanlagt kanske 10 timmar.. usch.. inte bra! skärpning! men det här med matte är inte min grej alltså! haha... vad ska jag bli för en ekonom, som inte pallar siffror?? :P men nu kommer de bli tufft ett tag framöver, i och med ekonomistyrningen som släpar och två nya kurser.. tre samtidigt.. aj aj..

men som sagt! skärpning! och engagemang!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0