Vilodag

Idag är jag sjukt trött... med all rätt tycker jag :)

Jag sov till typ 12.. sen sega jag vid datorn till 2-tiden. Sen gick jag och Meijer ut på promenad.. typ 1 timme blev det så nu har jag "gått ikapp" de två senaste dagarna då det bara blev 15 minuters motion vardera dag.. Bra bra ..  Det var fortfarande helt sjukt halt ute.. vi höll på o trilla o gripa tag i varandra hela tiden.. haha..  Men det gick att ta sig fram om man gick mitt på vägen där det var sandat litegrann. Så vi kämpade på.

Sen har jag lagat mat och nu har jag städat i nån timme.. det behövdes plockas iordning lite överallt och i köket var ett stort berg med disk... men nu är det borta! :) Behöver damsugas och så med... men det får bli en annan dag!

Ikväll ska jag bara lata mig framför tv och datorn. Gott! Pojken har laddat på mitt World of Warcraft -konto också en månad framöver så nu ska här spelas!! Har inte spelat nått sen i somras, för det har varken funnits tid eller pengar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0