Ytterligare en kurs avklarad!

YES! Så är det. Nu har jag sammanlagt tre avklarade kurser på programmet jag läser.. skulle ju vart fyra med den i måndags.. men men...det kommer :P

Redovisningen gick bra. Vi skulle prata i ca 15-20 minuter och jag tror faktiskt vi satte det på mínuten. Flera av de andra grupperna pratade längre..en av dem i hela 45 minuter.. herregud, man höll ju på att somna. Och läraren verkade besvärad av det också.. han påpekade nästan mellan varje redovisning att vi inte hade så mycket tid på oss så vi skulle försöka hålla oss till 20 minuter. Under sista gruppens redovisning som också drog ut på tiden, tog han till och med upp mobilen lite i smyg och det syntes tydligt att han inte riktigt lyssnade... haha.. Men vår redovisning kommenterade han till och med i pausen, och sa att vi hade lagt upp det himla bra!

Gött mos.. :)

Nu ska jag försöka varva ner och ta det lugnt i några dagar innan de två nya kurserna kör igång på tisdag. Visserligen har jag ju ekonomistyrningen som måste pluggas på, men jag ska ändå försöka sätta fokus på att slappna av och ta de lugnt. Däremot kanske det blir en utgång i helgen, för jag måste ju fira att kursen i projektledning är avslutad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0